ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ! Γιατί τέθηκε σε κατάσταση συναγερμού

Παρασκευή, 26 Μαΐου 2017

Συναγερμός σήμανε στις Ένοπλες Δυνάμεις της Τουρκίας.

Αφορμή ήταν η ομαδική δηλητηρίαση 1.046 στρατιωτών και τον θάνατο ενός σε κέντρο εκπαιδεύσεως της Μανίσα.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το υπουργείο Υγείας της Τουρκίας, μάλιστα, περισσότεροι από 211 στρατιώτες νοσηλεύτηκαν. Σύμφωνα με τον κυβερνήτη της Μανίσα, Χακάν Γκιουβεντσέρ είπε ότι δύο άτομα εξακολουθούν να νοσηλεύονται σε ΜΕΘ ενώ 194 θα πάρουν εξιτήριο.

Η δηλητηρίαση εξαπλώθηκε σε όλο το κέντρο εκπαιδεύσεως της Μανίσα, όπου υπηρετούν περισσότεροι από 6.000 στρατιώτες και πολλοί γιατροί έσπευσαν στο στρατόπεδο για να βοηθήσουν τους αρρώστους.

TURDILITIRIASI

«Ένας από τους στρατιώτες μας πέθανε στο νοσοκομείο. Η αυτοψία θα διεξαχθεί στο Ιατρικό Ινστιτούτο της Σμύρνης και οι ακριβείς αιτίες θα διαπιστωθούν από εκεί» ανέφερε ο επικεφαλής της ιατρικής ομάδας.
Ο κυβερνήτης της Μανίσα πρόσθεσε  πως «δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο τι είδους βακτήρια προκάλεσαν αυτήν την δηλητηρίαση» και πρόσθεσε πως όλοι οι κοινοί χώροι που χρησιμοποιούνται από τον στρατό είναι απολύτως αμόλυντοι.

Στο σημείο έχουν σπεύσει ειδικοί από το Υπουργείο Υγείας για να διαπιστωθεί η εστία της μόλυνσης.

Επιλεγμένες Ειδήσεις